BLACK WEEKS ZAČÍNÁ! Slevy až -70%! Podívejte se >>
Vzhledem k specifické povaze našich produktů, zejména lamp, je doručujeme výhradně kurýrem. Záleží nám na tom, aby každý produkt dorazil k našim zákazníkům v dokonalém stavu, proto věnujeme velkou pozornost procesu balení a zajistíme, že jsou řádně chráněny proti případným poškozením během přepravy.
Náš podnik je plně zainteresován na zajištění spokojenosti zákazníka. Proto, pokud přesto, navzdory naší pečlivosti, produkt utrpí poškození během dopravy, jsme připraveni okamžitě přijmout opatření k řešení tohoto problému. Nepožadujeme ověření zásilky u kurýra, abychom usnadnili proces hlášení poškození.
Zákazník má 2 dny od dodání zásilky na nahlášení všech poškození nebo problémů s objednávkou. Po obdržení takového hlášení provedeme jednu z následujících dvou možností:
Naším cílem je zajistit maximální spokojenost zákazníka a rychle vyřešit všechny problémy související s poškozením produktů během přepravy.
Podání oznámení o poškození přijímáme prostřednictvím formuláře dostupného zde.